مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:552019-11-27حوادث

رصد رانندگان متخلف با 59 دوربین در جاده های گیلان


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به راه اندازی 59 دوربین ثبت تخلفات در جاده های استان، گفت: در هفت ماهه اول سال جاری برابر استعلام از رکورد دوربین های نصب شده در محورهای برون شهری استان گیلان حدود 150 هزار تخلف سرعت ثبت شده است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان با اشاره به راه اندازی 59 دوربین ثبت تخلفات در جاده های استان، گفت: در هفت ماهه اول سال جاری برابر استعلام از رکورد دوربین های نصب شده در محورهای برون شهری استان گیلان حدود 150 هزار تخلف سرعت ثبت شده است.

سرهنگ حسین محمدپور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: استفاده از تجهیزات الکترونیکی و مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی یک نیاز اساسی برای توسعه چتر نظارتی پلیس در جاده های استان است.

این مقام انتظامی با تاکید بر جایگزینی شیوه های مدرن برای کنترل ترافیک و عبور و مرور، افزود: با افزایش روزانه وسایل نقلیه در معابر و جاده ها استفاده از تجهیزات الکترونیکی بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی آمار بالای تصادفات در اغلب کشورها، تخلفات رانندگی است، بیان کرد: امروزه در کشورهای پیشرفته برای کاهش تلفات و خسارت تصادفات در کنار جریمه های بسیار سنگین از فن آوری های پیشرفته استفاده می شود تا کوچک ترین رفتار رانندگان نیز تحت نظر قرار گیرد و دوربین های کنترل سرعت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد رانندگان متخلف با 59 دوربین در جاده های گیلان

رصد رانندگان متخلف با 59 دوربین در جاده های گیلان